Godkväll mina få dock goa läsare!

0kommentarer

Tack vare bloggerskan "The Gypsy" har jag lyckats vända mina kvällsvanor till det bättre. Jag har alltid varit en kvällsmänniska och är nog det fortfarande egentligen. Men efter att ha läst ett väldigt tänkvärt och intressant inlägg så bestämde jag mig för att det var dags att vända rätt på dygnet. Och bra har det gått! Jag har gått från att vara uppe till 2 eller 3 på natten till att ligga i sängen vid 22. Jag märker faktiskt skillnad. Än så länge ganska liten, eftersom jag nyligen varit förkyld och varit trött pga det.
Hur som helst, skolan går bra. Försöker få in allt i huvet. Det är inte lätt dock. Inte lätt att läsa en utbildning inom något man aldrig hållit på med förut eller som man kanske inte varit intresserad av förut. Men jag vill mest lära mig grunderna så får jag se vad jag jobbar med inom det sen :)
Godnatt! Tänkte bara uppdatera er lite såhär på kvällskvisten :)

Kommentera

Publiceras ej