Helsingborg

0kommentarer

Förra veckan hälsade jag på mina barndomsvänner i Helsingborg. Efter en väldigt strulig dag med försenade tåg så kom jag fram. Jag hade ett specifikt önskemål när jag hälsade på: Jag ville till Yankee Home. Det blev naturligtvis en massa annan shopping också men jag vill gärna inrikta den här bloggen på mina främsta intressen; doftljus, te och andra myssaker. 
 
Doftljus från Yankee Candle!! Season of Peace är en doft jag aldrig känt förut men när jag luktade på den i affären så skulle den bara med hem. Jag vet inte om det var för att jag hade luktat lite väl hårt i Candy cane lane för jag tyckte att Season of Peace doftade lite mintig. Men jag skulle nog nu säga att den doftar mer frisk vanilj. 
 
Fluffiga strumpor alltså... Jag har haft de mörkgråa hela veckan på jobbet och de är så bekväma och mysiga!
 
Dessa värmeljuslyktor blev jag kär i direkt. De är också från Yankee Candle. Just nu brinner det kaneldoftande värmeljus i dem i min lägenhet :)
 
 
Jag väntar just nu hem flera Bath & Body Works-ljus som jag luskat till mig ;) Förmodligen kommer paketen senast tisdag nästa vecka och jag längtar ihjäl mig!! Jag har dessutom köpt ljus via min kompis som varit i USA nyligen men jag måste bara vänta en månad på att få åka ner och hälsa på henne och hämta ljusen. Jag har redan några hemma som mina föräldrar och syster köpt när de åkte ner på varsin tripp till Amerikaland. Vore det en kul idé att visa mina BBW doftljus? 
 
/Slarvmaja

Kommentera

Publiceras ej