Sjuk

0kommentarer

Det är min 12:e dag med denna sjukdom. Var på hälsocentralen igår och det var en vanlig virusinfektion och eftersom jag inte har nån feber så anses jag frisk. Så efter det besöket smet jag in på Åhléns lite snabbt för att se om ett bäddset var inne, vilket det inte var, och for hem. Jag var relativt pigg igår fram till kvällen. Oj, då började hela min cirkus om igen. Huvudvärk, halsont, seg och hängig... Såfort jag gör nånting; åker till affären, hämtar ett paket, tydligen också går till läkaren så mår jag pyton efteråt. Antar att kalluften gör det. 
Aja, läkaren sa åt mig att vila och dricka mycket te med honung (exakt det jag gjort sedan jag blev sjuk) men jag gillar ändå den ordinationen :) Så det är exakt det jag ska göra nu och titta på Bones

/Slarvmaja

Kommentera

Publiceras ej